Ku jejak kasih semalam, mengharung rindu bagai lautan tak bermusim. Kepayahan jua kutatang bagai segunung intan. Takdir yang datang ku sisip doa, penuh redha. Kesabaran yang kupertahankan bagaikan sebuah percaturan. Bukan sedikit pengorbanan ini.

Sesungguhnya aku masih dan terus mencari CINTA...

Cintamu sesegar embun nan pagi, Semakin resah menanti terbit mentari, Hangatnya yang membakar mengeringkan, Segala keindahan yang penuh kepalsuan...



Wednesday, February 3, 2010

Ketika Ini.




Hari ini aku berjinak2 dengan membuat blog..masih terlalu byk yg perlu dipelajari..At list sesudah FB aku mati tiada kubur..aku harus mencari sesuatu untuk menyumbangkan masa yang terluang...Aku mencari sesuatu untuk mengabadikan perkara2 yang istimewa. Mungkin di sini jawapannya...Dari hari ini dan seterusnya..semoga blog ini berjaya memberikan sesuatu yg istimewa buat aku..hehehe..so layanzzzz....




Seketika ini....gambar2 ini sahajalah yg dapat dihidangkan..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.